Technická pomoc2018-12-21T13:20:19+00:00

TECHNICKÁ PODPORA NA DÁLKU

Zakoupili jste u nás zařízení a potřebujete pomoct s instalací dodaného softwaru nebo předvést funkčnost a ovládání vašeho nového programu na počítači?

Pokud ANO, nabízíme Vám ZDARMA pomoc na dálku.

Tento princip vzdálené pomoci je velmi bezpečný. Na váš počítač se nic neinstaluje a technik se k vám může dostat vzdáleně pouze na Vaše vyžádání. Veškerá komunikace je šifrována AES 256bit. Vše můžete sledovat v reálném čase a po ukončení aplikace není spojení k vám možné.

ZABEZPEČENÍ PŘÍSTUPU

Aplikace pracují s plným šifrováním založeným na výměně veřejných a soukromých klíčů včetně šifrování RSA a relací s 256-bitovým šifrováním AES. Tato technologie je použita také u protokolu https/SSL a je považována za zcela bezpečnou, je kompatibilní se současným stavem poznání a technologického pokroku. Výměna klíčů zabezpečuje plnou klientskou ochranu údajů.

Další funkce související se zabezpečením (např. přenos souborů) vyžadují další, manuální potvrzení vzdáleného uživatele. Zároveň není možné ovládat počítač neviditelně. Z důvodu ochrany údajů uložených na vzdáleném počítači je uživatel vzdáleného počítače informován o pokusu o přístup.

VZDÁLENÁ POMOC

1. vyžádejte si zásah telefonicky nebo emailem na servisním oddělení
2. stáhněte a spusťte aplikaci JAKAR technická podpora (viz tlačítko níže)
3. po spuštění aplikace nadiktujte technikovi zobrazené ID číslo
4. po dobu spojení technikovi nezasahujte do práce (nepoužívat klávesnici a myš)

PREZENTACE

1. domluvte si prezentaci telefonicky nebo emailem na servisním oddělení
2. stáhněte a spupťte aplikaci JAKAR prezentace (viz tlačítko níže)
3. klikněte na tačítko připojit (náš pacovník vám sdělí údaje pro připojení)

4. sledujte prezentaci na vašem monitoru